Ghost Of You Guitar Tutorial – 5SOS Guitar Lesson |Studio Version + Easy chords + Guitar Cover|

32 Comments

  1. Anna Clara

    Please do a Little Mix, Touch -Acoustic guitar tutorial
    Kisses from Brasil 😀

  2. Suprimo

    Hey can you make a tutorial of moonlight over paris by paolo santos please?

  3. IcyDeal Productions

    Could you do a tutorial of Youngblood (Acoustic) by 5 Seconds of Summer? No one has done a tutorial on their acoustic version yet.

  4. Omar Shamel

    thank you dave <3 please do youngblood the acoustic version or the studio version i'm sure you gonna rock it

  5. TDTP

    Can you make a tutorial on Talk by Coldplay, please ?

  6. Kris Sanchez

    MORE 5sos plzzz. Oldies like “she’s kinda hot, “ and newer songssss!!!!

  7. IKS

    could you do a lesson of "Back from the Edge" or ,,Naked" by James Arthur?:)

  8. R O

    G'day Dave! Thanks for all your tutorials. 26 by Paramore, pretty please?

  9. Ashutosh Anand

    Hey man, Love your videos. ( Cuz of you I have learned about 5 songs in 3 months). But would love it even more if you could cover more varieties of songs. Like for Indians covering Bollywood songs would be really helpful for us. Heres one acoustic/electric guitar cover of a Bollywood song.

    . Please check it out. Cheers 🙂

  10. Patras 12

    Hello Dave amazing play^^ Could you please do a lesson how to play Avalanche by bring me the horizon?:))

  11. Shiva Dhungel

    Love this tutorial and the way that you introduced how to play the harmonics.
    Can u plz do a tutorial of:
    Hell or high water – passanger
    Let her go – passanger
    OR
    Mirrors – justin timberlake😁😁😁

Leave a reply